Monday, April 15, 2013

Տնային աշխատանք

1.Ուսուցիչը խորհուրդ է տալիս քիչ օգտվել իր յուրահատկությունից, որովհետև դա նրան վնաս էր (ձեռք չէր տալիս), նա միայն նայում էր իրեն, թե լավ է, թե վատ, բայց չէր նայում երեխային, թե իր համար այդպես լավ կլինի, թե ոչ:
2. Իմ ընդունակություններից մեկն այն է, որ ինձ տրված բոլոր գործերը կամ հանձնարարությունները կատարում եմ և ետ չեմ կանգնում դրանից, չնայած որ կարող եմ ինչ որ բան վնասել, կոտրել, փչացնել դրանով վնաս տալ և ինձ, և շրջապատին: Այդպիսի դեպքեր հաճախակի էր լինում մի քանի տարի առաջ, բայց կարծես թե ես հաղթահարել եմ այդ խնդիրը, դարձել եմ ավելի ուշադիր:
3. Քանի որ ես ընդանրապես շատ շատ եմ սիրում խոսել թեմաների շուրջ, երբ ինձ շրջապատող մարդիկ արգելում են խոսել և արտահայտվել, ես միևնույն է ասում եմ իմ ասածը թեկուզ և ծնողներս բարկանան և հեռանում այդ տարածքից:
4. Իմ կյանքում ինչ դեպքեր էլ եղել են երբեք իմ մեղավորությունը չեմ վերագրել ուրիշի վրա և հակառակը, չնայած ես խուսափում եմ այդպիսի դեպքերից:
5. Իմ կյանքում բավականին փոփոխություններ են կատարվել, ես մեծանում եմ և սկսել եմ ավելի շատ բան հասկանալ, և դրանք իմ կյանքում կատարում են շատ մեծ դեր:
6. Ես կարծում եմ ընունակությունները երբեմն պետք է թե ֆիզիկական, թե հոգեկան ուժերը պահպանելու համար: Կարծում եմ ընդունակ մարդը միշտ էլ խոսքով է հաղթում և իր վարքով:
Մարդուն տրվում է ընդունակությունը, որպեսզի նա իր կյանքը դարձնի ավելի հեշտ և օգտակար, թե իր, թե շրջապատի համար:
7. Հասարակությունը արտասովոր երևույթները ընդունում են շատ արտասովոր: Տարբեր երկրներում տարբեր կերպ են նայում այդպիսի իրավիճակին, օրինակ մեզ մոտ դա շաաաաաաատ է զարգացած: Կարծում եմ դա նաև բամբասանքի արդյունք է:
8. Ջելսոմինոն քանի, որ բարձրախոս էր և նրան մեղադրում էին ամեն բանի մեջ, բայց նա մեղավոր չեր, որ նա այդպիսին է դրա համար նա էլ որոշեց պատասխան տալ թեկուզ կատակով:
Նա կարող էր նույնիսկ չար կատակ չանել որպեսզի զերծ մնար մեղադրանքներից, նա կարող էր բարի գտնվել և մարդկանց վնաս չտալ, միևնույն է դրանից ոչ մի բան չփոխվեց, մարդիկ ավելի շատ կատեն նրան:

No comments:

Post a Comment