Tuesday, April 29, 2014

Ուսումնական պլան

Ես շատ եմ սիրում ընտրությամբ գործունեությունը, ընտրությամբ գործունեությամբ մենք ընտրում ենք այն ընտրությունը վորը մեզ դուր է գալիս և ուզում ենք խորոցված  անցնել այդ ժամահատվածը: Օրինակ իմ ընտրությունը հիմա Մատեմաթկա է, ես շատ եմ սրում զբաղվել մատեմաթիկայով, դրա համար էլ ընտր ել եմ մատեմաթիկա ավելի խորացված սովորելու համար: Տնային աշխատանքները ոչ կարող եմ ասել որ շատ եմ սիրում ոչ էլ որ չեմ սիրում:
Ավելի լավ կլիներ եթե տնային աշխատանքները լիներ ավելի քիչ և սովորողները ունենային ավելի երկար ժամանակ իրենց սիրած պլանով զբաղվելու համար:  Ինքնակրթություն չեմ ուզում վոր լինի որովհետև սովորողները կոգտվեն առիթից վոր տնային աշխատանք չկա և կսկսեն զբաղվել այլ բաներով: Եվ ժամանակը կվատնեն ոչ պլանին համապատսխան:  Նույնպես չեմ ուզում որ լինի մարմնակրթություն, ես համարում եմ որ դա ուղակի ժամանակի կորուստ է, կամ լինի բայց շաբաթը մեկ: Հանրակրութության մեջ մի քանի բան չեմ սիրում, դրանք որինակ համակրգիչն էն, չեմ սիրում մեդա ուրբաթը: Համակարգիչները խանգարում են սովորողներին կենտրոնանալ առարկայի շուրջ, մեր պլանի մեջ գրված է որ համակրգչը օգտագործել մեկ դասաժամում 20 րոպե իսկ մենք օգտագործում ենք ամբողջ  դասաժամին և վնասում մեր աչքերը: Իսկ մեդիաուրբաթը ուղակ չեմ սիրում դա նույն պես ժամանակի վատնում է:

No comments:

Post a Comment